Συνθέτης, Μουσικολόγος, Ερευνητής
 Γεννήθηκε 16 Αυγούστου 1962 στη Ζυρίχη Ελβετίας. Σπούδασε πιάνο και θεωρητικά στο Πινδάρειο Ωδείο Αθήνας και στη συνέχεια ανώτερα θεωρητικά και ηλεκτρονική μουσική στο Αθήναιον με καθηγητή τον Χ. Ξανθουδάκη. Παράλληλα σύγχρονη μουσική ερμηνεία και ηλεκτρονική μουσική με τον Bernard Beutter.

 Φοίτησε στο τμήμα οικονομικών σπουδών της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1980 εγκαθίσταται στο Παρίσι όπου συνέχισε τις μουσικές σπουδές του στη σύνθεση και τη μουσικολογία. Την ίδια εποχή παρακολούθησε ειδικευμένα βραχυπρόθεσμα μαθήματα σε διάφορους τομείς όπως: σημειολογία, γλωσσολογία, ανθρωπολογία και πληροφορική. Οργανώνει και συμμετέχει σ’έναν αριθμό συναυλιών και πολύτεχνων εκδηλώσεων με διάφορες πρωτοποριακές θεατρικές και χορευτικές ομάδες του Παρισιού και της Γενεύης (Axion,  Παρίσι, Χοροθεατρική Ομάδα Zero με τον χορογράφο Danniel Gatti, Ensemble Musique Experimental de Geneve, Short Cirquit & Group Reserches Musicales του Annecy κ.ο.κ.). Εργάστηκε επίσης στο Γ’ Πρόγραμμα της Γαλλικής Ραδιοφωνίας. Έχει παρακολουθήσει  μεγάλο αριθμό σεμιναρίων από συνθέτες όπως οι Cage, Feldman, Ferrari, Lachenmann, Huber κ.λπ.
    Το 1986 εγκαθίσταται μόνιμα στην Αθήνα. Συνεργάζεται με το Γ΄ Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και το Κέντρο Σύγχρονης Μουσικής Έρευνας (ΚΣΥΜΕ) απ’ όπου αποχωρεί το 1989 για να αποτελέσει μέλος της Ιδρυτικής ομάδας του Ινστιτούτου Έρευνας Μουσικής & Ακουστικής (ΙΕΜΑ). Επίσης εκλέγεται μέλος του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου Ελλήνων συνθετών Ηλεκτρονικής Μουσικής.     Την ίδια περίοδο ιδρύει και διευθύνει το σύνολο Σύγχρονης Μουσικής CIDAS και συνδιοργανώνει την ομάδα Συνθετών Εκτελεστών - Performer και την ομώνυμη σειρά συναυλιών “Ενδιάμεσος Χώρος”. Από το 1989 στεγάζει τις δραστηριότητές του σχεδόν αποκλειστικά στο ΙΕΜΑ με εξαίρεση την περίοδο 11ος 1995 έως 5ος 1998 όπου καλείται από την Μουσική Βιβλιοθήκη Μεγάρου Μουσικής Αθηνών να καταρτίσει την συλλογή σύγχρονης μουσικής και παραδοσιακών μουσικών της βιβλιοθήκης καθώς και να συμμετάσχει στην ομάδα των υπευθύνων για το Web Page της βιβλιοθήκης. Το 1991 συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα που κατάρτισε τον κανονισμό λειτουργίας και το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου με υπεύθυνο τον Μιχάλη Αδάμη. Το 1992 προσκαλείται από την Θερινή Ακαδημία του Darmstadt να παρουσιάσει την ερευνητική και καλλιτεχνική του εργασία στη μουσική πληροφορική με θέμα την χρήση των νέων μαθηματικών εργαλείων της θεωρίας του Χάους στη σύνθεση ηχοχρώματος και τη μουσική δημιουργία. To 1999 και το 2000 αποτελεί μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Α’ και Β’ συμποσίου Μουσικής Πληροφορικής, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο της Κέρκυρας. Tην περίοδο 2000-2001 εκπροσωπεί το ΙΕΜΑ, στο πρόγραμμα της ΓΓΕΤ Ανθρώπινα Δίκτυα Μουσικής Πληροφορικής σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσσαλονίκης, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κερκύρας, το τμήμα Επεξεργασίας Σήματος του Παν/μιου Πατρών και την ΤΕΔΚΕ Λευκάδας.
    Έχει διδάξει σε πολυάριθμα σεμινάρια αισθητικής και μουσικής έκφρασης. Έργα του έχουν παρουσιαστεί και μεταδοθεί τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε διάφορες πόλεις της Γαλλίας, Γερμανίας,  Ελβετίας, Ολλανδίας,  Καναδά, των ΗΠΑ και της Κορέας.
Οι πρόσφατες μουσικολογικές εργασίες του περιλαμβάνουν την έκδοση του κουαρτέτου εγχόρδων, της 2ης Συμφωνίας και του αναθεωρημένου καταλόγου έργων του Γιάννη Α. Παπαϊωνάννου, την διαδικτυακή πανηγυρική παρουσίαση του συνθέτη Gyorgy Ligetti, μεγάλο αριθμό κειμένων για την βιβλιοθήκη και τα προγράμματα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, τη μεταγραφή σε δυτική σημειογραφία και τη μελέτη / δημιουργία ψηφιακού μοντέλου της προφορικής εκτελεστικής τεχνικής των συνθέσεων Kirtana του Ινδού συνθέτη του 18ου αι. Dumiswami Dikhsitar και την δημιουργία σειράς 150 CDs για το πρόγραμμα Εκπαίδευσης Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων μαθητών, της ΕΕ, του Υπουργείου Παιδείας και του Κέντρου Διαπολιτισμικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
    Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.